Karty anielskie

Dziękuję Ci!

Masz wolną wolę, nawet jeśli nie czujesz się swobodnie, nawet jeśli jesteś politycznie wolny lub nie społecznie wolny. Nadal można wybrać, co naśladować, co wierzyć, co warto docenić i czego zaprzeczyć. Ma to zachęcać do wybrania w dobrym kierunku, wybierania w kierunku własnego odkupienia i samorealizacji, że Obecność Anielska jest tutaj, aby Cię zachęcić.

Właśnie dziś rano, obudziłem się z piosenką Wings "przez Little Mix w mojej głowie. To było dziwne, biorąc pod uwagę, że nie poszedłem spać, słuchając go, lub pomyślałem o pieśni, kiedy się obudziłem. Główna część, która ciągle przebiegała przez moją głowę, była częścią refrenu - bez względu na to, co mówisz, to mnie nie skrzywdzi, nie ma znaczenia, czy spadnę z nieba, te skrzydła były latające ". To, dopóki nie przeczytam tego postu. Teraz przechodzę przez bardzo trudny czas w moim życiu, a co z ukończeniem szkoły, a wszyscy z tych osób są niegrzeczni wobec mnie i próbują mnie sprowadzić. Więc teraz uważam, że to była wiadomość od mojego przewodnika duchowego, którego uważam, że może być moją babcią. To ona wychowała mnie i zawsze pomagała mi we wszystkim, więc to ma sens. Jeśli nie jest to bardzo wyraźny znak, by utrzymać głowę, nie wiem, co jest.

Nawet moi przyjaciele i rodzina zauważają niesamowitą częstotliwość numerów, ZAWSZE będących wokół mnie. Znaki wyjścia, zegary, koszulki sportowe, lic. Płytki (stale !!), numery telefonów .. KAŻDŹ i gdzie znajdują się numery wokół mnie .... ZAWSZE zawsze jest 44 lub 444. ZAWSZE!!! Byłoby niemożliwe, żebym nie zauważył ich! Spróbuj zignorować ogromną rękę przed twoją twarzą !!!

Zadkiel jest aniołem współczucia i przebaczenia. Jego niezmiernie miłująca i pocieszająca obecność służy jako boski nadajnik dla pokoju i zrozumienia. Ponieważ aniołowie nie mają egoizmu, nie oceniają niczego, co mówimy lub robimy. Po prostu mają miejsce na uzdrowienie i dokładnie wiedzą, czego potrzebujemy, aby doświadczyć większego poziomu radości i pokoju w naszym życiu.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gdzie aniołowie mają dom

Archanioł ~ Boskie wskazówki